Hello!? It’s me!
Hello!? It’s me!
Well hello! If there’s anybody around here, I just wanted to say HI!
I missed you, no week passes without me thinking about returning to writing around here.
Life it’s been more full, beautiful and busy –that’s for sure.– Now that I’m a mom of two, I feel like the duration of the just one day passes in 10 hours.
Therefore I have absolutely rare change to dive into some fashion information or else.
But since life is a matter of constant change and evolution, and my life it’s definitely not the same since My Stylosophy started. I’m going to start sharing information I think might
be useful for you ( if you care to stop by and read)
So stay tune for the very first blog post after… what 2.5 years?
In the meantime, thank you for reading me. See you around, feel free to read old blog post.
Hola!? Soy yo, Karla!
Hola! Esta alguien por ahi? Los extraño! Y no pasa una sola semana sin pensar en que quiero regresar a escribir por aquí.
La vida esta mas completa, mas hermosa y mas ocupada — de eso no queda duda– Ahora que soy mamá de dos, siento que la duración de los días pasa en solo 10 horas.
Por lo tanto tengo CERO oportunidad de darme un chapuzón y ver que es lo que esta pasando en el mundo de la moda, la sustentabilidad o cualquier otra cosa que no sea relacionada a la vida de un infante y de un recién nacido 😁
Pero dado a que la vida es cuestión de cambio constante y evolución. Mi vida definitivamente no es la misma desde que My Stylosophy nació. Así que voy a empezar a compartir información que creo sera util para ti (claro! si es que estas interesado/a en leerme). Así que quédate al tanto para el primer blog post en My Stylosophy después de casi 2.5 años de ausencia. Mientras tanto, te invito a que visites blog post anteriores.
ESTE es uno de mis favoritos. BESOS!